Niewielkie restauracje hotelowe – co mogą nam zaoferować?

Uroczystości takie jak skromne przyjęcia weselne, rocznice ślubów, przyjęcia urodzinowe czy imieninowe warto zaplanować z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. Polacy coraz częściej korzystają z możliwości organizacji tego typu imprez w restauracjach hotelowych. Największą zaletą takiego rozwiązania jest fakt, że nie muszą się oni o nic martwić.
Podczas ustalania detali związanych z uroczystością manager restauracji hotelowej zapyta się nas o kilka ważnych rzeczy. Z pewnością będzie to data uroczystości, ilość gości oraz przedział czasowy, w którym impreza ma być organizowana. Po zarezerwowaniu terminu konieczne jest ustalenie menu – szefowie kuchni mają do zaoferowania zazwyczaj kilka interesujących propozycji, które możemy dowolnie zmieniać. Pamiętajmy o gościach przyjęcia, ceniących potrawy wegetariańskie!
A co z weselami?
Z pewnością takie wydarzenia jak wesele powinny mieć odpowiednią oprawę. Wesele w hotelu w Warszawie to marzenie wielu par, jednak aby zredukować koszty warto zastanowić się nad lokalem położonym poza granicami ścisłego centrum miasta. Wiele z hoteli poza centrum oferuje nie tylko ciekawsze ceny, ale również oryginalne menu oraz możliwości związane z dekorowaniem sali, zapewnieniem interesujących dodatków.