Producent stojaków reklamowych – szeroka oferta dla wielu branż

Reklama zewnętrzna, jak i wewnętrzna nie może obyć się bez stojaków reklamowych. Zalicza się do niej zarówno stojaki na plakaty, potykacze, stojaki reklamowe w różnych kształtach na podstawach stalowych bądź aluminiowych, stojaki drewniane bądź też aluminiowe z logo. Każda branża znajdzie coś odpowiedniego dla swojej oferty.
W jaki sposób dobierać stojaki reklamowe?
Przede wszystkim stojaki reklamowe powinny być dobrym nośnikiem promowanych produktów i usług. Dlatego np. w edukacji i promocji uczelni wyższych stosuje się reklamy odnoszące się do prestiżu zawodów, które można wykonywać po ukończeniu studiów, a także pozytywnego postrzegania przez pracodawców absolwentów danej uczelni. Tu sprawdzi się reklama PCV lub kartonowa na stelażu stalowym. Oczywiście treść przekazu warto opatrzyć dopasowaną do niego grafiką, co działa podprogowo, oddziałując na wybór, w tym przypadku określonej oferty uczelni. Producent stojaków reklamowych rekomenduje swoje produkty również dla branży bankowej. Prezentacja oferty musi być klarowna oraz zawierać najważniejsze informacje. Sama grafika oraz logo mogą zostać zaprojektowane na potrzeby określonej firmy z branży usług finansowych. W doborze stojaków reklamowych ważny jest także materiał. Przykładowo producent mebli drewnianych swoją ofertę może prezentować na drewnianym stojaku reklamowym. W sklepie meblowym może być to ekspozytor zawierający katalog z najnowszymi produktami firmy. W ten sposób wszystkie elementy są ze sobą spójne, zarówno reklama, jak i oferowane produkty.
Producent stojaków reklamowych – dostosowanie oferty do indywidualnych potrzeb klienta
Czasem nie wiadomo, na jaki projekt się zdecydować, wtedy warto zaufać producentowi stojaków reklamowych, który oferuje możliwość wykonania indywidualnego projektu w oparciu o profil działalności, przeznaczenie reklamy, a także docelowego odbiorcę i jego preferencje oraz rzecz jasna rozpoznawalność danej marki. Stąd stojak reklamowy może zawierać logo marki, a także nazwę produktu. Jeśli chodzi o dobór grafiki, to producent stojaków reklamowych może zaproponować własny projekt, ale równie dobrze klient może dostarczyć własną stworzoną wcześniej grafikę. Do druku wielkoformatowego wykorzystuje się m.in. plotery sitodrukowe. Dzięki temu prezentowane grafiki są najwyższej jakości i widoczne są wszystkie szczegóły. Stojaki reklamowe to dobra inwestycja w promocje dla każdej branży, niezależnie od jej profilu. Skuteczność takiej reklamy potwierdzają zachowania konsumenckie.
Więcej informacji znajdziesz na stronie producent stojaków reklamowych